Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Míru svých svobod pociťuji dle toho jak silně a kde mi do ní zasahuje veřejná moc. Život (celkem dlouhý) mě však naučil, že za jeho kvalitu jsem odpovědný především já sám a pochybení, nezdar to je a bylo a bude vždy jen díky mému selhání.

K možnosti vyjádření se, mě tady na Idnes mnohdy fascinují negativní a urážlivé reakce blogařů a diskutérů pokud jde o jiný názor než očekávají, včetně vás. Jednou jsem poctivě a slušně reagoval, pro vás asi s nepochopitelným názorem, než jste čekal a dostalo se mi odměny ve formě.....nechte si ty své hlody..., neurazilo mi to, obdržel jsem i horší, jen líto času a přitom respektuji, když se napíše nemám zájem o vaše slova...vyhněte se mémo blogu atd.

A pokud jste použil citáty v blogu , tak jeden k tématu od WCH.: ,,Všichni jsou pro svobodu slova. Téměř není dne ve kterém by nebyla opěvována. Někteří lidé si to ale vykládají tak, že právě oni mohou říkat co chtějí, ale když kdokoli jiný proti nim cokoli řekne, je to nehoráznost.“

Karma za blog.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za vyjádření. To jsem musel s něčím opravdu hrubě nesouhlasit, že jsem měl takovou poznámku.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS