Diskuse

O zapomínání

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, mně pomáhá gugl, vždycky to slovo nějak popíšu a on, miláček, najde :-)

1 0
možnosti

J49a79n 30M53a33r81e20k

6. 12. 2021 22:29

Pane Lněničko, zapomínání není znakem jenom stáří. Co se do mně, jako patnáctiletého výrostka nahučeli rodiče a učitelé, že si nic nepamatuju. No a ted v 83 si nepamatuju vůbec nic. Takže byste měl přece jen pravdu?

Moje sestra žijící v Praze vždy, když přišli Tři králové, je žádala, aby na dveře zase napsali to K M B. Proč, protože když odcházela z domu..... aha! Klíče, Mobil, Brejle!!

0 0
možnosti

P30e32t55r 66L69o79r65e57n40c

6. 12. 2021 21:59

Návštěva v obýváku se ptá hostitele, kde byli vloni na dovolené.

- Nó, počkej, hned ti to řeknu, jakseto, pomož mi, takový to, roste to ze země...

-Strom?

-Ale né! Takový červený to má..

- Jabloň, vlčí mák?

- Né! takový zelený a červený najednou! Tak víš to, nebo ne?

- Růže?

- No sláva, taky si nic nepamatuješ.

Nakloní se a volá do kuchyně:

- Růžo, kde jsme byli vloni na dovolené?

3 0
možnosti

Ano, ještě že je manželka k dispo, taky to takto u nás probíhá;-D;-D;-D

0 0
možnosti

No je to tak, jak píšete. Stáří je někdy dosti nedůstojný. Jeníček Werich mj. pravil i toto:,,Paměť je výsadou bxxxch, chytrý nemá čas si pamatovat, chytrý musí vymýšlet“. I když před venčením testuji vše nutné občas mě popadne úzkost ...kachna v troubě a už jsme tři hoďky na procházce, dům v plamenech....ani pejsan mi nestačí jak beru zpátečku a ,,,pak ta ůleva, zase jeden den bez pohromy;-D;-D;-D

0 0
možnosti

J38i94ř25í 25K46o40z76á96k

6. 12. 2021 19:41

To znáím! A s přibývajícíma rokama to lepší nebude!;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS