Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I53v32a48n41a 64L84a36n97c28e

24. 1. 2022 13:45

Snažím se vyhýbat chemickým prostředkům, je mi po nich špatně. Okolí ještě nic necítí a já už křičím: co to tady smrdí? Jar a ocet, ocet můžu...;-)

0 0
možnosti

K tomu se da napsat jen FUJ!.

Pokousel jsem si vzpomenout, zda se za nas myla taky okna. Nejak mi to vypadlo z pameti a vzpominam si jen na to surovani podlah.

0 0
možnosti

Jako písař. V lihu jsem byl furt. Dobový, množící stroj Ormig! Klasika válce. Modré a černé blány. Cyklostyl, papírů kopec. Co popisujete, určitě existovalo. Osobně, nezažil nikde. Vděčně vzpomínám na poštovní schránku. Na hotelu Fialka Sušice. J. Wolker, měl tu svou. Já rovněž. V mixu Gambrinusu a Bechera, nepřítel ! Vůběc se nedala obejít. Stále se mi stavěla do cesty ... :-)

0 0
možnosti
Foto

;-D Měli jste kliku. Ředěný metanol Vám ke štěstí stačil. K otupění. Ve větší koncentraci Vám mohl ,,zbystřit" zrak;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS